Po stopách České obchodní dráhy Vršovice-Modřany, II.díl

Název

Po stopách České obchodní dráhy Vršovice-Modřany, II.díl

Popis

Prošel jsem poslední doposud neprozkoumaný úsek trati Vršovice-Modřany. Největším překvapením bylo zjištění, že velký obloukový železobetonový most přes Botič z roku 1930 stále ještě stojí, i když prošel jistými úpravami. Naopak zajímavostí je, že menší most, který nyní stojí vedle něj a je součástí slepé posunovací koleje ONJ stojí v podstatě na samém místě, kde do roku 1930 stával železný příhradový most původního vedení trati Vršovice-Modřany. Dále máte několik fotek z vlečky do Michelské plynárny a Vršovického depa, do ONJ jsem si netroufl. Od té doby, co mne odtamtud vyvedla ochranka, mám před tím místem respekt.

EDIT: doplněny další fotografie z místa, kde železniční trať křižuje ulici U plynárny (dříve Havlíčkovu). Bohužel mám dojem, že přinášejí více dalších otázek, než odpovědí. Přdevším to, že mosty byly evidentně postaveny 3, nikoli 2, jak jsem si původně myslel. Zda byl ale prostřední z nich vůbec používán, a jestli vedl do plynárny, nebo jestli byl součástí uvažovaného zdvojkolejnění modřanské trati? To zatím netuším. Buduvás postupně informovat, jak bude bádání postupovat.

Období

Statistiky

  • 117 fotek
  • 0 se líbí

Fototechnika

Canon EOS 350D DIGITAL

Nastavení

Nahlásit album
Reklama
Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
Po stopách České obchodní dráhy Vršovice-Modřany, II.díl
Komentáře Přidat